Novinky
23.09.2020
NECHTE SI ZÁSILKU ZABALIT EKOLOGICKY
S radostí vám oznamujeme, že nyní si můžete nechat vaši zásilku z Lavendie zabalit zcela ekologicky!
Bez krabic to prostě nejde. Nepoužíváme krásné...
číst celé
23.09.2020
PROČ NAKUPOVAT U NÁS
Jsme to pravé místo pro nákupy poctivých potravin od prověřených dodavatelů a vaší inspirací pro zdravé vaření a pečení. V našem sortimentu myslíme na...
číst celé
Reklamace
Reklamace
Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náleží nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů.
Kupující má zejména:
- právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, jde-li o vadu odstranitelnou, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží
- právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží
- právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci
- v případě porušení smlouvy se nárok řídí § 2106 a § 2107 Zákona 89/2012 občanského zákoníku
Důvody reklamace
Obdržené zboží můžete reklamovat, v případě že:
- zboží je poškozené nebo nefunkční
- zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.)
- došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně)
Postup a místo uplatnění reklamace
Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné tuto skutečnost oznámit a zboží doručit k reklamaci zpět.
Reklamaci můžete podat jedním z uvedených způsobů:
- Zasláním e-mailu na adresu info@lavendie.cz